مصاحبه آرشیو خبر ها
هدفم این است که در یوونتوس بمانم

هدفم این است که در یوونتوس بمانم

سیمونه زازا می خواهد فصل بعد در یوونتوس باشد، اما در حال حاضر روی یورو 2016 تمرکز کرده است، این مهاجم 25 ساله که سال قبل از ساسولو به یوونتوس پیوست، در فصل اولش کمتر از هزار دقیقه در لیگ بازی کرد، به همین دلیل شایعاتی مبنی بر جدایی او شنیده می شود، او در کنفرانس خبری پیش از بازی فردای ایتالیا و ایرلند جنوبی در مورد اینکه احتمال دارد بازی بعد به صورت ثابت وارد میدان شود گفت:

 

برایم مهم نیست و فکر هم نمی کنم که وظیفه ام گفتن این چیزها باشد. من زیاد بازی نکرده ام اما هر وقت آمدم خوب بازی کردم. در گل بازی ایتالیا و سوئد خوب کار کردم اما ادر توپ خیلی سختی را کنترل کرد. خوشحالم که مشارکت داشته باشم، چه 90 دقیقه و چه 5 دقیقه. هر روز به سختی تمرین می کنم تا فضای بیشتری به دست بیاورم.

 

سیمونه ادامه داد:

 

امیدوارم روز چهارشنبه از ابتدا به میدان بروم، اما باید این چیزها را به دست آورد، می دانیم که مربی 100٪ از ما می خواهد، با اینکه صعودمان مسجل شده است. امیدوارم سال بعد بیشتر بازی کنم، اما می دانم که این اولین سال حضورم در یوونتوس بود، بعد از یورو آینده ام را ارزیابی می کنم، اما هدفم این است که در تورین بمانم. من ازلحاظ فردی حس خوشحالی دارم، اما نه 100٪ چون فکر می کنم بیشتر از این ها می توانم ارائه بدهم. من از این یورو لذت می برم، تمرکز کرده ام، انگیزه دارم، امیدوارم خوب کار کنم.

 

آلوارو موراتا یکی از رقبای زازا در تیم یوونتوس است که به او از لحاظ بازی اولویت دارد، اما این بازیکن ایتالیایی امیدوار است که هم تیمی اش در تیم بماند:

 

من هر روز با او در ارتباط هستم، همان طور که ما دوستان خوبی هستیم. من بعد از دو گلی که زد به او یک پیامک شوخی فرستادم و گفتم چون موهایش را مثل من کوتاه کرده است توانستته با ضربه ی سر گل بزند. حتما بعد از یورو او را می بینم چون می خواهیم با هم به تعطیلات برویم. من شایعاتی شنیده ام اما ما با هم درمورد بازار نقل و انتقالات صحبت نمی کنیم، دیگر با هم تمرین نمی کنیم و کنار هم نیستیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: